Χανιά: Οι λακκούβες στους δρόμους δεν «κλείνουν» εξαιτίας της… έλλειψης εργατών στη ΔΕΥΑΧ!

Χανιά: Οι λακκούβες στους δρόμους δεν «κλείνουν» εξαιτίας της… έλλειψης εργατών στη ΔΕΥΑΧ!

Η εμφανής αδυναμία του Δήμου Χανίων να αντιμετωπίσει άμεσα και αποτελεσματικά το μείζον πρόβλημα με τις λακκούβες στο οδικό δίκτυο οφείλεται στην… έλλειψη προσωπικού της Δ.Ε.Υ.Α.Χ.

Αυτό ανέφεραν σήμερα ο πρόεδρος της Επιχείρησης, Αντώνης Σχετάκης και ο γενικός διευθυντής Κώστας Στεργιάννης, ζητώντας την κατανόηση των δημοτών. «Πιστεύουμε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε αποκαταστήσει σε σημαντικό βαθμό τα προβληματικά σημεία του οδικού δικτύου του Δήμου μας», ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Ειδικότερα, όπως τόνισαν οι κύριοι Σχετάκης και Στεργιάννης, «ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει την περίοδο αυτή τόσο η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. όσο και ο Δήμος Χανίων, είναι η μεγάλη δυσκολία στην αποκατάσταση των μικρών φθορών του ασφαλτικού καταστρώματος κυρίως μετά από βλάβες δικτύων υποδομών (ύδρευση, αποχέτευση, οπτικές ίνες κ.λ.π.).

Οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. και του Δήμου, λόγω συνταξιοδότησης του προσωπικού και απαγόρευσης των προσλήψεων, αδυνατεί να συγκροτήσει όπως παλιότερα ένα μικρό συνεργείο (5 εργάτες, ένας τεχνίτης, ένας οδηγός, ένας χειριστής) που μπορεί να παράγει 4-6 τόνους ασφαλτόμιγμα ημερησίως, σε μικρό μεταφερόμενο χειροκίνητο συγκρότημα που από 20ετίας διαθέτει η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. και να καλύψει έτσι τις καθημερινές ανάγκες των μικρών φθορών.

Σήμερα, το τμήμα αποχέτευσης της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. έχει μόνο ένα τεχνίτη, ενώ από τους συνολικά 17 οδηγούς – χειριστές του 2011, έχουν απομείνει 6 χειριστές – οδηγοί, εκ των οποίων ο ένας συνταξιοδοτείται το αμέσως επόμενο χρονικά διάστημα.

Συνολικά η πρώην Δ.Ε.Υ..Α. Χανίων και η πρώην Δ.Ε.Υ.Α. Ακρωτηρίου διέθεταν πριν από λίγα χρόνια έμψυχο δυναμικό 175 ατόμων. Σήμερα η ενιαία Δ.Ε.Υ.Α. Χανίων των πρώην 7 Δήμων διαθέτει μόνο 100 άτομα προσωπικό».

Παράλληλα, τόνισαν ότι «η αυξανόμενη οικονομική κρίση έχει μειώσει στο ελάχιστο τα δημοπρατούμενα δημόσια έργα και οι κύριες λατομικές επιχειρήσεις, που παλαιότερα κάλυπταν τις ανάγκες των αναδόχων δημοσίων έργων σε προμήθεια ασφαλτομίγματος, δουλεύοντας σχεδόν σε καθημερινή βάση (παρέχοντας στη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. και στο Δήμο τη δυνατότητα να προμηθεύονται σε καθημερινή σχεδόν βάση 4-10 τόνους ασφαλτομίγματος), σήμερα δυστυχώς λειτουργούν σπάνια λόγω του περιορισμού της ζήτησης από τους αναδόχους δημοσίων έργων οδοποιίας.

Για να παράγει ασφαλτόμιγμα το συγκρότημα του λατομείου, απαιτεί μια παραγωγή τουλάχιστον 150 τόνων ημερησίως (με προεργασία θέρμανσης ασφάλτου μιας ημέρας), γεγονός που δεν επιτρέπει την λειτουργία του μόνο για την κάλυψη της καθημερινής ζήτησης της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. (περίπου 10 τόνους) ή και των αναδόχων της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. που αναλαμβάνουν την επιδιόρθωση των ασφαλτικών τομών μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας. Απαιτείται δηλαδή και παράλληλη παραγγελία τρίτου αναδόχου για να ενεργοποιηθεί η παραγωγή ασφαλτομίγματος».

Σύμφωνα με την ηγεσία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ., «μοναδική προσωρινή διέξοδο αποτελεί η πρόσληψη υπαλλήλων πεντάμηνης διάρκειας από το Δήμο Χανίων (αναμένεται να υλοποιηθεί στα μέσα του Ιουνίου), που σε συνεργασία με τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. (ενεργοποιώντας το μικρό παλαιό συγκρότημα παραγωγής ασφαλτομίγματος) θα παρέχει την δυνατότητα παραγωγής 4-6 τόνων ημερησίως, για την κάλυψη των μικρών φθορών των οδοστρωμάτων σε καθημερινή πλέον βάση.

Η ανωτέρω δράση παράλληλα με την δραστηριοποίηση του αναδόχου της  Δ.Ε.ΥΑ.Χ. για την αποκατάσταση των ασφαλτικών τομών (τις ημέρες παραγωγής ασφάλτου από τα λατομικά συγκροτήματα), θα βελτιώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα την πραγματικά άσχημη κατάσταση των δρόμων, όσον αφορά τις τομές-λακκούβες που προσωρινά καλύπτονται με υποβάσεις».

 

Προσθέστε σχόλιο

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML:

Περισσότερα από

TROXAIO-MHXANH

Νέο θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη!

Συντακτική Ομάδα28 Φεβρουαρίου 2016
DHMOPOYLOS

«Έφυγε» ο ξενοδόχος Γιώργος Δημόπουλος, ο άνθρωπος που άλλαξε -τουριστικά- την ιστορία του Πλατανιά

Γιώργος Γεωργακάκης28 Φεβρουαρίου 2016
ploio-opla

Έρευνα σε πλοίο στη Σούδα που μεταφέρει όπλα

Συντακτική Ομάδα28 Φεβρουαρίου 2016
boak

ΒΟΑΚ: Μέσω του νέου ΕΣΠΑ η μελέτη μετατροπής σε κλειστό αυτοκινητόδρομο

Συντακτική Ομάδα28 Φεβρουαρίου 2016
pantelidis3

Παντελής Παντελίδης: Μοιραίος ύπνος στο τιμόνι λίγο πριν το δυστύχημα;

Συντακτική Ομάδα28 Φεβρουαρίου 2016
KONTAROS

Νέο τροχαίο για τον Μανώλη Κονταρό!

Συντακτική Ομάδα28 Φεβρουαρίου 2016
peripoliko

Νέα τροπή στην υπόθεση της ληστείας 70χρονης στο Καστέλι!

Συντακτική Ομάδα28 Φεβρουαρίου 2016
ntountounaki

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες η Άννα Ντουντουνάκη! (video)

Συντακτική Ομάδα28 Φεβρουαρίου 2016
Maximou

Πόλεμος Μαξίμου – «Βήματος» με οσμή διαπλοκής

Συντακτική Ομάδα27 Φεβρουαρίου 2016
MANIAS

«Έφυγε» ο κρητικός λυράρης Μανώλης Παπαδάκης (Μανιάς)

Συντακτική Ομάδα27 Φεβρουαρίου 2016
kalloni-platanias

Με πολλές ελλείψεις και 3 αναγκαστικές αλλαγές (!) υπέκυψε ο Πλατανιάς στη Λέσβο

Συντακτική Ομάδα27 Φεβρουαρίου 2016
AGROTES1

Χανιά | Κλείνουν αύριο την εθνική οδό για μία ώρα αγρότες και κτηνοτρόφοι

Συντακτική Ομάδα27 Φεβρουαρίου 2016
Εφημεριδάκι