Travel The World

Νέο «εργαλείο» πωλήσεων από τους t.o’s: Οι «επηρεαστές» ταξιδιών στα social media

Νέο «εργαλείο» πωλήσεων από τους t.o’s: Οι «επηρεαστές» ταξιδιών στα social media

Το φαινόμενο του «Επηρεαστή Ταξιδίων», ο οποίος μέσα από τα social media και τα blog προτείνει κυρίως σε άτομα νεαρής ηλικίας τουριστικούς οργανισμούς για ταξίδια με σκοπό την ανάπτυξη νέων target group, παίζει συνεχώς αυξανόμενο ρόλο στον τουρισμό. 

Αυτό γίνεται μέσα από blog, φωτογραφίες ή βίντεο και οι πελάτες του είναι οι τουρ οπερέιτορ, τα τουριστικά γραφεία και οι αερομεταφορείς.

Η TUI διαθέτει 15.000 ακολούθους στο πρόγραμμα «My TUI» στο Instagram, έχοντας αναπτύξει συνεργασία με blogger και μακροχρόνιες σχέσεις με ανθρώπους που παράγουν περιεχόμενο για το Instagram και το YouTube.

Η DER Touristik είναι επίσης ενεργή σε αυτό το κομμάτια, καθώς πέρυσι πραγματοποίησε ταξίδι για μπλόγκερ με 10 επηρεαστές ταξιδίων.

Οι ειδικοί της TUI στα social media πιστεύουν ότι οι απόψεις των επηρεαστών είναι πολύ πιο αξιόπιστες από τον κατάλογο ενός οργανωτή ταξιδίων.

Πολλές αλυσίδες ταξιδιωτικών γραφείων συνεχίζουν να μην εμπιστεύονται τους επηρεαστές, όμως το αντίθετο συμβαίνει με franchise των Thomas Cook και TVG, τα οποία χρησιμοποιούν τους επηρεαστές.

Το TVG λάνσαρε το κόνσεπτ Travel Hot. Το περιεχόμενο που δημιουργούν επηρεαστές απευθύνεται σε πωλητές οι οποίοι έχουν την επιλογή να γίνουν οι ίδιοι επηρεαστές, ξεχωρίζοντας από το διαφημιστικό περιεχόμενο που προσεγγίζει τον καταναλωτή.

Επιπλέον, σε συνέδρια και σεμινάρια διεξάγονται εργαστήρια με τη συνεργασία παραγωγών ταινιών, ηθοποιών και σταρ του youtube.

Τη διαχείριση των ζητημάτων social media της Thomas Cook αναλαμβάνει ομάδα εκπαιδευόμενων και από το 2014 υπάρχουν διαδικτυακά επαγγελματικά εργαστήρια τα οποία διαχειρίζονται αποκλειστικά το Facebook, το Instagram και το Youtube.

Επιπλέον, οργανώνονται ειδικά ταξίδια πεζοπορίας για τουριστικούς πράκτορες εκπαιδευμένους στο Instagram.

Η πορεία της TVG σε αυτό το κομμάτι θεωρείται επιτυχημένη. «Έχουμε φτάσει τους 200.000 ακολούθους στο youtube και στο blog μέσα σε ένα 6μηνο, με τους οποίους δεν είχαμε προηγουμένως επαφή», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος, Birgit Aust.

Πηγή: tornosnews.gr

Προσθέστε σχόλιο

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML:

Travel The World

Περισσότερα από Travel The World

Acropolis

Telegraph: Η Ακρόπολη στα 30 μέρη της Ευρώπης που πρέπει να δει κανείς πριν πεθάνει

Συντακτική Ομάδα21 Φεβρουαρίου 2016
Majorca-Spain

Εκρηκτική χρονιά για τον τουρισμό της Ισπανίας φέτος – Η Μαγιόρκα το απόλυτο top-seller

Συντακτική Ομάδα16 Φεβρουαρίου 2016
MONEMBASIA

Telegraph: 6 στα 18 καλύτερα μυστικά νησιά της Ευρώπης είναι ελληνικά – Δείτε τα

Συντακτική Ομάδα15 Φεβρουαρίου 2016
leykada

Telegraph: 3 ελληνικά νησιά στα καλύτερα της Ευρώπης για οικογενειακές διακοπές

Συντακτική Ομάδα11 Φεβρουαρίου 2016
Ryanair

Ryanair: Nέο χειμερινό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Βερολίνο

Συντακτική Ομάδα10 Φεβρουαρίου 2016
panckake

Οι Βρετανοί γιορτάζουν την… Τσικνοπέμπτη τους

Συντακτική Ομάδα9 Φεβρουαρίου 2016
NEWCASTLE

Βρετανία: Η Κρήτη στους 25 καλύτερους κοντινούς προορισμούς για διακοπές

Συντακτική Ομάδα9 Φεβρουαρίου 2016
Aegean_Airlines_plane

Aegean For Families: Νέες υπηρεσίες για τις οικογένειες – Προσφορές για κρατήσεις έως 21/2

Συντακτική Ομάδα2 Φεβρουαρίου 2016
PARIS

Οι 10 καλύτεροι προορισμοί για τον Άγιο Βαλεντίνο – Ένας στην Ελλάδα (εικόνες)

Συντακτική Ομάδα2 Φεβρουαρίου 2016
HOTEL

Αυτό είναι το καλύτερο ξενοδοχείο στις ΗΠΑ (εικόνες)

Συντακτική Ομάδα2 Φεβρουαρίου 2016
XANIA

Τουρισμός 2016/ Travelzoo: «Ξεπουλάνε» Ελλάδα και Ισπανία στη βρετανική αγορά σε λίγες εβδομάδες

Συντακτική Ομάδα26 Ιανουαρίου 2016
tripadvisorindia

Χρήστες TripAdvisor: Το καλύτερο ξενοδοχείο στον κόσμο είναι… παλάτι στην Ινδία!

Συντακτική Ομάδα24 Ιανουαρίου 2016
Διαβάστε περισσότερα
Εφημεριδάκι